Hva er itSMF?
itSMFs målsetning er å videreutvikle og fremme fagområdet IT Service Management. I tillegg har vi som målsetning å oppmuntre til økt kompetanse og profesjonalisme i IT-bransjen gjennom sertifiseringer og medlemskap. Gjennom konferanser og medlemsmøter deles kunnskap om best practice rammeverket ITIL og mange andre supplerende metoder og rammeverk innen fagområdet IT Service Management. itSMF-konferansen på Gardermoen samlet i år 600 entusiastiske deltakere.
itSMF skal være en arena for erfaringsutveksling mellom brukere og en møteplass for brukere og leverandører. Det er derfor ulike medlemskategorier etter bedriftens størrelse og type.
itSMFs målsetning er å videreutvikle og fremme fagområdet IT Service Management. I tillegg har vi som målsetning å oppmuntre til økt kompetanse og profesjonalisme i IT-bransjen gjennom sertifiseringer og medlemskap. Gjennom konferanser og medlemsmøter deles kunnskap om best practice rammeverket ITIL og mange andre supplerende metoder og rammeverk innen fagområdet IT Service Management. itSMF-konferansen på Gardermoen samlet i år 600 entusiastiske deltakere.
itSMF skal være en arena for erfaringsutveksling mellom brukere og en møteplass for brukere og leverandører. Det er derfor ulike medlemskategorier etter bedriftens størrelse og type.
Som medlem får du:
Redusert pris ved deltakelse i seminarer og konferanser
Et omfattende nettverk
Meld deg inn hos itsmf@itsmf.no
Leverandørmedlemmer får i tillegg:
Redusert pris på utstillingsplass ved konferanser
Oppføring i leverandørkatalog på websidene: Les mer her
Anledning til å bruke "Medlem av itSMF" og logo i eget materiell ved avtale
Anledning til å bli sponsor av itSMF